Vad hände?

Ibland undrar jag vad som gjorde att djävulen haffade mig. Vad som hände för att han skulle dra ner mig i avgrunden, till ett bottenlöst djup. Vad gick snett? Det grunnar jag på än. Även om jag är på den ljusa sidan nu, så undrar jag hur det kunde hända. Gjorde jag fel? Eller var det bara det att alla som svek mig gjorde mig automatiskt till ett offer. Lämnade mig till djävulen, lade mitt öde i hans händer. Men hur? Hur kunde de trycka ner mig så avskyvärt? Trycka ner mig i diket, låta mig trampa snett, låta mig komma in på fel stig i livets alla riktningar och vägar. Och varför? Var det på grund av att jag kanske var alla de saker ni sa till mig? Eller helt enkelt, så tyckte ni att jag inte förtjänade att må bra... Att känna lycka, men det gör jag idag. I vissa stunder känner jag oändlighet av glädje, till att snabbt kunna sjunka ner i mörkret igen. Men det har bättrats! Jag är mer på den ljusa sidan nu, än på den mörka. Men det kan gå snabbt, att skifta från glad till arg, från ledsen till förbannad. Men jag ställer mig fortfarande frågan?

Varför?

Kommentarer
Postat av: miimo

fiin blogg :D kolla gärna in våran om 2 tjejer :)

2009-08-29 @ 22:42:59
URL: http://enesochvi.blogg.se/
Postat av: Jessica Dahlström

fint skrivet

2009-08-30 @ 08:46:30
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/
Postat av: Frida

Mimmi, du är bäst <3

2009-08-30 @ 10:18:22
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kämpa på syrran! Tror på dig ska du veta...

2009-08-30 @ 13:25:52
Postat av: malin

fin text!

2009-08-30 @ 20:38:09
URL: http://maliniklasson.blogg.se/
Postat av: Gunnar

alla gör sina misstag, alla ställer frågan varför de just händer en själv? och undrer vem som egentligen ska svara på de? vem gör de egentligen ?

du förtjänar att leva å vara glad lika mycke som alla andra , lycka till med den stota frågan:)

2009-09-04 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0